selamat datang ke blog izzat de'eyez . lau rajin follow la k . terima kasih :) Blog aku Simple je , Malas nk buat Smart2 . biar buruk jnji best bace .

Sunday, October 16, 2011

Ex - eX aku :___)

hing yong wei

aku cuple dgn die time aku msuk PLKN ..Fest aku bleh knal dgn die , time 2 aku msuk belakon , time aku nk g klas ade mmber die mintak num fon , time 2 aku tekujut gak la , tbe2 je budak cines mintak num aku. haha . time 2 aku nk sngat tngok die  , aku happy sngat ble die trme aku sbgai bg bf die , skrung akuu xhappy mcm dlu lgi , sejak die ckp kt aku yang die msih stil syng kn ex die . aku hilang persaan syg kt die .. hehe . smpai sni la cte aku , dh xlarat la nk cte .hehe :P 
skrung die  dh jd Ex , haha . kecian2 . hahaha :D ..
Awek yang pling aku syg time aku sekolah . klau xde die aku rse dri aku ney kosong je . aku cuple dgn die dh setahun . 
tapi aku jhat , tngal die mcm 2 je . disebab kan ade pmpuan baru dlm hidup aku . aku rse menyesal la plk tngal kn die . aku Putus degan die time aku blik dari plkn . . aku ney mmg dsar lelaki curang la . . 
yang penting aku sayang die smapi ble2 . Love u Fatin Syuhada <3

hanya tingal gambo je .hmm :((

No comments:

Post a Comment